skip to Main Content

لیفت صورت و بدن

لیفت صورت و بدن – طب سوزنی وزیبایی صورت با روش زیبایی صورت با طب سوزنی می توان لیفتینگ صورت انجام داد که حدودا” ۱۰ تا ۱۵ سال درمانجو را جوان می کند و سحر و معجزه ای هم در کار نیست.

اگر بدنبال راه حلی فوری برای چروک های  صورت خود هستید  بهتر است طب سوزنی را فراموش کنید و سراغ راه هایی مثل تزریق ژل و بوتاکس باشید .

طب سوزنی همان طور که در درمان بسیاری از بیماری ها و درد ها معجزه می کند ، در جوانسازی پوست صورت و بدن و نیز پیشگیری از پیری و لیفت صورت و بدن هم شاهکار است  اما راه حلی فوری نیست و نیاز به زمان و کمی صبر و حوصله دارد .

هر زمانی که طب سوزنی را شروع کنید عالیست اما بهترین زمان برای شروع آن ۳۰_۲۵ سالگیست . ابتدا ۱۰ جلسه طب سوزنی به صورت هفته ای ۲ بار انجام دهید ، سپس آنرا  با هفته ای یک جلسه و بعد ماهی یک بار برای همه عمر ادامه دهید و مطمئن باشید از بهترین کرم های ضد چروک دنیا وتمام  لیزر های دنیا تاثیر بیشتری روی جوان نگه داشتن پوستتان و پیشگیری از پیری پوست شما خواهد داشت .

لیفت صورت
لیفت صورت

 

طب سوزنی (Acupuncture)، روشی برای به دست آوردن زیبایی طبیعی چهره و اندام بدن عمل های جراحی زیبایی، همچون عمل بینی یا عمل جراحی بزرگ کردن سینه با استفاده از پروتز یا تزریق ژل و چربی همواره از نظر پزشکی جنجال برانگیز بوده اند و به نظر می رسد در برابر زیبایی و جذابیتی که وعده آن را به ما می دهند خطراتی را نیز به دنبال دارند. به همین دلیل است که عده ای ترجیح می دهند زیبایی به روش سنتی یا طبیعی را تجربه کنند، از جمله بزرگ کردن سایز سینه به روش طب سوزنی. طب سوزنی یکی از روش های سنتی برای به دست آوردن سلامت، زیبایی و جذابیت می باشد که به تازگی بیشتر در میان مردم متداول شده است. اگر به دنبال روشی سنتی و بدون جراحی برای زیباتر کردن چهره و اندام خود هستید، احتمالاً طب سوزنی گزینه مناسبی برایتان باشد.

طب سوزنی حدود ۱۵۰۰ سال قبل، از چین به ژاپن آمد، اما این روش درمان سنتی اکنون به عنوان رمزی برای زیبایی در حال بدست آوردن محبوبیت های تازه ای است. همانطور که دوره های درمان مربوط به زیبایی صورت بیش از پیش به سمت استفاده از مواد غیر شیمیایی و درمانهای سنتی متمایل می‏شوند، زنان در نمایشگاهی به نام “دنیای زیبایی ژاپن” صف کشیدند تا طب سوزنی را امتحان کنند.     فواید درمانی طب سوزنی زمان زیادی است که شناخته شده است. تاکشی کیتاگاوای متخصص طب سوزنی می گوید: فرو کردن سوزنهای نازک در صورت، قدرت طبیعی التیام بخشی پوست صورت را تقویت می کند.

طب سوزنی به عنوان روشی موثر برای کاهش وزن-لاغری و التیام درد در بین جوامع بشری شناخته شده است اما تاثیرات شگفت انگیز این روش درمانی کهن بر روی جوانسازی پوست در سالهای اخیر توجه بسیاری را به خود معطوف کرده است.و در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کانادا.امریکا.کشورهای اروپایی .چین.ژاپن و…استفاده از سوزنهای جادویی برای جوانسازی پوست جایگاه ویژه ای پیدا کرده است .

-اثرات طب سوزنی زیبایی تنها به صورت محدود نمیشود چون طب سوزنی یک روش درمانی کل نگراست و علت مشکلات صورت را از بد کار کردن ارگانهای داخلی بدن مانند کبد و طحال و کلیه ها و اعصاب میداند مثلا سیاهی دور چشم و لکهای صورت ناشی از سودا و بد کار کردن کبد و طحال است و پف زیر چشم ناشی از تجمع بلغم و بد کار کردن طحال و کلیه هاست.لذا با اصلاح مشکلات ارگانهای داخلی با طب سوزنی میتوانیم پوستی سالم و شاداب داشته باشیم.

پس طب سوزنی نه تنها به رفع مشکل صورت و زیبایی کمک میبخشد.بلکه مشکلات درونی و کل بدن را رفع میکنند لذا مشکلات صورت به شکل اساسی و ریشه ای رفع میشوند ولی در درمان با سایر روشها مانند کرمها و بوتاکس درمان موقتی است.
مثلا درمان چروک صورت با بوتاکس برای یک دوره سه ماهه است ولی درمان چروک صورت با طب سوزنی برای یک دوره چندین ساله است.

-طب سوزنی اغلب می تواند چروکهای عمیق( مثل نازولبیال) را کم عمق کرده و چروکهای کم عمق(مثل دور چشم) را محو نماید.
.
-با بالانس کردن وضعیت چربی پوست طب سوزنی میتواندبه بسته شدن منافذ پوست کمک کند.

لیفت صورت با طب سوزنی
لیفت صورت با طب سوزنی

-میتواند پف زیر چشم را بر طرف نماید
:
-طب سوزنی میتواند با عواملی که روند پیری را ایجاد می کنند چه فیزیولوژیک مانند پیر شدن عادی پوست وچه پاتولوژیک مانند خشکی پوست.کم خونی و مشکلات روحی –روانی که نقش عمده ای در پیری پوست دارند….مقابله کند.

طب سوزنی اگر توسط پزشک ماهر انجام شود کاملا بدون عارضه است.

-طب سوزنی بر عکس ژل یا بوتاکس که کاربردهای به خصوصی دارند(مثلا گونه گذاری یا از بین بردن خطوط پیشانی)قادر است همزمان تقریبا روی تمام مشکلات اثر بگذارد(هاله و پف دور چشم.چروکها.غبغب.لک.کک و مک…)

– اثرات طب سوزنی از همان جلسات اولیه اغاز میشود و بر خلاف سایر روشها ماندگار است

-همانطوریکه گفته شد شانس برگشت اثرات ان بسیار کم است.وپوست روند جوانی را طی میکند.

acupuncture3

کاربردهای طب سوزنی در زیبایی:

  • جوانسازی و شادابی پوست
  • متعادل کردن چربی پوست
  • روشن کردن پوست
  • لیفت صورت
  • لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت
  • برطرف کردن چین و چروک صورت
  • بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب
  • بر طرف کردن جوش یا آکنه صورت و جای مانده ی جوش صورت و بدن
  • بر طرف کردن تیرگی و گودی زیر چشم و پف زیر چشم
  • بر طرف کرد منافذ باز پوست
  • بر طرف کردن لک های صورت وکک و مک
  • بر طرف کردن غبغب

بنا برین طب سوزنی با اصلاح و پاکسازی ارگانهای داخلی بخصوص کبد و ارامش اعصاب و افزایش خون و انرژی و افزایش کلاژن سازی باعث جوانسازی صورت میشود.

طب سوزنی که به زبان چینی به آن ژن جیو (ZHEN JIU) گفته می‌شود مهم‌ترین شاخه طب سنتی چین ٰاست که با فروکردن سوزن‌های بسیار نازک به نقاط خاصی از بدن که گذرگاه‌های انرژی دانسته می‌شوند باعث تسکین درد و یا درمان مشکل خاصی از بیمار می‌شود. براساس تئوری طب سوزنی، این نقاط خاص بر روی مسیرهای خاصی از بدن با نام گذرگاه(meridian) قرار دارند که انرژی حیات که در زبان چینی به آن «چی» (QI) گفته می‌شود در آنها جریان دارد.
طب زیبایی سوزنی اصطلاح “زیبایی” به خاطر تمرکز و انتظار از نتیجه ی درمان با طب سوزنی استفاده می شود. سیستم طب سوزنی جوانسازی با تمرکز بر یک رویکرد کامل طراحی شده تا تولید کلاژن و الاستین را افزایش داده و سلامتی را متعادل سازد.

پیر شدن متوقف نمی شود! وقتی بیماران می گویند: ” من فقط جراحی کشیدن صورت می خواهم و باید انجام شود” ، من از آنها می خواهم که به اثرات دراز مدت و اینکه اهداف آنها چیست، نگاه کنند. جراحی کشیدن صورت نیاز به این دارد که هر ۷-۱۰ سال، بسته به سلامت، رژیم غذایی،قرار گفتن در معرض آفتاب و … تکرار شود. آیا این چیزی است که شما می خواهید نگه دارید؟ هزینه، سلامت،خطرات و به خطر انداختن ظاهر طبیعی باید مورد توجه قرار گیرد. طب سوزنی زیبایی یک جراحی کشیدگی صورت نیست.ظاهر شما را طبیعی نگه می دارد و منعکس کننده ی سلامت بهبود یافته ی شماست. این یک روشی است که شما می توانید یک بار در تمام طول عمر یا یک بار در سال انجام دهید.اگر شما روند را در هر زمانی متوقف کنید هیچگونه مشکل پوستی نخواهید داشت.
تحقیقات نشان داده که کشیدگی صورت با طب سوزنی می تواند بین ۳-۵ سال دوام بیاورد. باید به این نکته توجه کرد که در طول این مدت روند پیری ادامه دارد.رژیم غذایی، شیوه ی زندگی و بیماری ها می تواند طول نتایج را تحت تاثیر قرار دهد.

 طب زیبایی سوزنی راه حل های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید نتایج خود را حفظ کنید. بعضی از بیماران یک بار در سال با انتخاب تمام پروتکل،نتایج و تمام بدن و روح و روانشان را احیا میکنند.
طب-سوزنی+صورت
اکنون درمانهای مختلف زیبایی صورت با طب چینی و روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی :هرنوع لک ، جوش و جای مانده ی جوش روی صورت ، سیاهی دور چشم ، افتادگی پوست و پلک چشم ، چروکهای پوستی عمیق و ظریف ، منافذ باز پوست و آکنه را می توان درمان کرد. همه ی موارد اشاره شده در بالا نشان دهنده ی ضعف در یک یا چند ارگان بدن می باشد و یا نقص در یک یا چند مسیر حرکت انرژی بدن ،که با روش امبدینگ در طب سوزنی این موارد را با اصلاح نقص ها و گیرهای مربوط به ارگانها و کانالهای انرژی بدن که به صورت موضعی مخصوصا” برای صورت انجام می شود بر طرف می کنند. با اصلاح درون بدن با روش امبدینگ درطب سوزنی و طب چینی ، دیگر نازیبایی در صورت شما وجود نخواهد داشت، به آسانی و بدون استفاده از دستگاهی خاص یا کرمهای پوستی و دردسرهای دیگر توسط سیستم بدن خودتان می توانید صورتی زیبا و ماندگارترداشته باشید.بر اساس مقاله منتشر شده در یکی‌ از ژورنالهای معتبر آمریکا در سال ۱۹۹۶ ، از بین ۳۰۰ نفر داوطلب استفاده از طب سوزنی برای جوانسازی پوست، نزدیک به ۹۰ درصد از نتیجه درمان راضی بودند.
Back To Top