skip to Main Content

طب سوزنی و زیبایی

5/5 - (1 امتیاز)

طب سوزنی لیفتینگ صورت جایگزین روشهای جراحی

قبل از ارائه توضیحی درباره طب سوزنی ترجیح می دهم درباره جریان انرژی حیاتی در بدن توضیح مختصری بدهم . بر طبق طب شرقی هر موجود زنده ای سرشار از انرژی به نام چی (Qi ) می باشند . چی از طریق راههای ویژه ای که مریدیان در بدن جریان می یابد . می توان گفت یک فرد زمانی سالم است که در بدنش هیچ مانعی برای جریان یافتن چی وجود نداشته باشد . زمانی که این جریان متوقف می گردد بیمار می شویم . متخصصان طب سوزنی این موانع را پیدا کرده و با استفاده از طب سوزنی جریان چی را به حالت طبیعی خود بر می گردانند . زمانی که سوزنهای کوچک را وارد نقاط مخصوص می کنیم مرکز کنترل مغز ما تحریک می شود و فرمان درمان مشکل را صادر می کند .

طب سوزنی با چندین روش مختلف می تواند به عنوان درمان جایگزین لیفتینگ عمل کند . اول از همه با کمک طب سوزنی و درمانهای سنتی چینی سعی می کنیم یک تعادل و هارمونی کلی خوب بدن را احیا نماییم .

زمانی که بدن شخص قوی و سالم باشد و واکنشهای ایمنی خوبی دارد و به روشی موثر قادر به سم زدایی و حذف فضولات بدن می باشد و بنابراین پوست به عنوان بزرگترین اندام قابل مشاهده بطور طبیعی سالمتر و براق تر به نظر می آید . هم چنین وقتی سوزنهای نازک را در نقاط کلیدی صورت قرار می دهیم بدن با گردش خون بهتر ، رسوب کلاژن و افزایش فعالیت ایمنی که کمک شایانی در سلامت ظاهری پوست ( رنگ و توناژ پوست ) و درخشش و طراوت طبیعی دارد واکنش نشان می دهد.

سلامت اندامها در قسمتهای مختلف صورت نمایان می گردد . بهبود سلامت اندامها می تواند بر حالت پوست تاثیر گذارد . علاوه بر این فرو کردن سوزن در صورت می تواند گود شدگی گونه ها را بهبود بخشیده ، چروکها را کاهش دهد و پلک های افتاده را محکم نماید . هم چنین سوزنها گردش خون و تولید کلاژن را افزایش می دهد بنابراین ماهیچه ها را سفت نموده و چروکهای ریز را برطرف می نماید .

ضمنا ماساژصورت به روش چینی همراه با طب سوزنی توسط درمانگر دوره دیده (خانم) انجام می شود که بالطبع تاثیر درمان بیشتر خواهد بود

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top